Re: [LINUX:5331] Re:

Alchemist The GREAT (altug@likom.com.tr)
Tue, 20 Apr 1999 13:25:59 +0200

Norton'a ihtiyac olacagini sanmiyorum. Bana cok sIk yapilan bir hata
yapipliyormus gibi geldi.

1. Windoze'u ShutDown seceneginden "Restart Computer in MS-DOS mode"
secerek OK'leyip DOS prompt'a dusun.

2. Komut satirinda fdisk /mbr yazin
3. Bunun ardindan HEMEN bilgisayari dugmeden kapatin. Tekrar acin.
Acilista artik sormamasi gerekecektir.
4. Fdisk'i kullanirken de Non-DOS partition'lari delete etmeye dikkat
edin. Bu islemleri de Windows'tan cikarak DOS komut satirinda yapmaya
dikkat edin. Cunku part. delete ettikten sonra bilgisayari restart edip,
ondan sonra yeni part'leri tanimlayabilirsiniz.

Kolay gelsin,

Cihat Arikan wrote:

> Eger fdisk /mbr silmiyorsa, norton'un dos utility'lerinden
> DE (diskedit) ile diskin 0'nci sektorunu silip, NDD ile
> yeniden arattir ya da zaten diski sildiysen, fdisk ile
> yeni partition olustur...

> Cihat ARIKAN
> E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
> arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]