Re: [LINUX:5327] Re:

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Tue, 20 Apr 1999 12:10:10 +0200 (TRK)

Bir seyleri yanlis yapiyorsunuz demek ki. Windows'un fdisk'ini duzgun
kullandiginizdan emin misiniz ? Yani, extended partitionlari da delete
ettiginizden emin misiniz ? O 200MBlik eksik, muhtemelen linux'taki swap
partition'i. Windows'un fdisk'i biraz aldatici olabilir. O zaman sana
tavsiyem su olur: Linux'un disketi ile ac. Linux'un fdisk'i ile butun
partitionlari sil. Daha sonra windows'un fdisk'i tek partition olustur.
Formatla, fdisk /mbr yaz, sys a: c: yaz. Lilodan kurtulmus olman lazim.