Re: [LINUX:5281] FTP sunucusundan Linux kurma

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Mon, 19 Apr 1999 11:23:25 +0300 (EEST)

Selamlar,
Evet bu islem Slackware'de de mumkun.Slackware 3.2'den bu yana mevcut bir
ozellik diye hatirliyorum.Kurulum sirasinda "Select Source Media" kisminda
CDROM,HDD,NFS,FTP ve Pre-mounted Directory secenekleri bulunuyor.Bu
kisimdan FTP secip gerekli bilgileri vermelisiniz.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800