Re: [LINUX:5233] telnet & tcp

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Sat, 17 Apr 1999 11:35:41 +0400 (EET DST)

services'e eklediginiz isimde bir de inetd.conf'da bir satir acmaniz
gerekiyor..
ornegin /etc/inetd.conf 'daki telnetd yazan satiri kopyalayin ve
services 'de o buyuk porta verdiginiz isim ile telnetd 'i degistirin..
inetd'e -HUP yollayin.. bu sekilde calisacaktir..
(killall -HUP inetd gibi, yeniden okumasini saglayin config'i..)

On Sat, 17 Apr 1999, Osman KUCUKKARACA wrote:

> Selam..
> port 23 vazifesi goren bir buyuk port acmak istiyorum..
> Sadece services'a ekledim ama olmadi...
> Sebebini bilen var mi acaba??
> Tesekkurler
>
> Osman KUCUKKARACA