Re: [LINUX:5164] Mandrake 5.3 hakkinda

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 15 Apr 1999 18:42:05 +0300 (EEST)

On Wed, 14 Apr 1999, Burak Basgok wrote:

> [...]
>
> * Acilis ekraninda penguen'i bile var :-)
>
> Yani ozetle Redhat 5.0 ve oncesini kullananlara acayip sekilde tavsiye
> ederim.
>
> Gelelim problemleme:
>
> 1. Turkce destegi. Install ederken turkce menu ve tr-q duzenini
> kullanabiliyorsunuz. Ama kurulumdan sonra XWindows icin nedense Turkce
> destegi yok. (Ya da var da ben bulamadim. Yunanca bile desteklenmis bir
> Turkce yok). Eger Mandrake 5.3 denemis ve Turkcelestirmis bir arkadas varsa
> yardimini bekliyorum. (Abicim biktim su Turkce olayindan yani...)

XWindow iCin TurkCe fontlar daGItImla beraber geliyor. Ama XF86Config
dosyasI iCindeki "FontPath" kIsmIna eklenmiyor. Onu elle eklediGinizde
TurkCe karakterleri gOrebilirsiniz X Uzerinden.
AyrIca Mandrake 5.3'Un ISO image'i ftp.gazi.edu.tr altInda vardI.
sunsite.bilkent.edu.tr altInda da kendisi var ftp ile filan kurmak
isteyenlere.