Re: [LINUX:5101] Re: Yeni IRC Sunucusu

Murat Arslan (arslanm@gate.marketweb.net.tr)
Tue, 13 Apr 1999 12:32:39 +0300 (EEST)

On Tue, 13 Apr 1999, ilker Aktuna wrote:

> Tam anlamiyla bir reklam kavgasi yasiyorsunuz. Ben reklam yapmadim
> (diger yapilanlara gore bu hic reklam sayilmaz) sadece bir oneriydi ,
> begenen kullanir. Niye denemektense elestiriyorsunuz ?

Oneri guzel, takdire Sayan. Ancak beLki onemsiz belki inaniLmaz
onemli ama, "daha once hic boyle bir oLay oLmadI" demekLe, daha once
#linux* iLe uGrasan insanLarI gormezden geLdiniz.

> Bu da yeni bir server iste, isterseniz kullanirsiniz, istemezseniz
> susarsiniz. Benim amacim /list komutu ile asagidaki gibi bir goruntu elde
> edilmesi (Turkiye'de) : (bunu isteyen olmaz mi aranizdan ?)
> #linux
> #linux-adm
> #linux-kernel
> #linux-ircd
> #linux-httpd
> #linux-sendmail
> #linux-mail

Bunu sanIrIm herkes ister. Lakin, isteyen kuLLanIr, istemeyen susar
demekLe, ve...

> [...]
> verirken duzgun cumle bile kurmaya gerek gormuyorsunuz cunku
> sinirlendiniz bir kere, artik digerlerinin onemi yok degil mi ? sadece
> sizin serveriniz onemli ! (mumkun olsada beni listeden /kill etseniz...)
> Oyle olsun...
> Log'u sadece rica etmekle kalirsiniz , onemsemedigim olaylarin logunu 2-3
> yil elimde tutacak degilim. Serverlariniza 1-1.5 senedir girmiyorum,
> girmeye korkuyorum. (2 saat icinde kesinlikle bir IRCop tarafindan /kill
> edilecegimi dusunuyorum, ve benim gibi dusunenlerin sayisi hic de az degil)

... yukarIdaki hic bir anLam ifade etmeyen cumLeLeri kurmakLa
"poLemik" yaratmISsInIz,..

> Bu konuda lutfen artik listeye e-mail gondermeyin, onerimi geri aldim.
> Bu ulkede bulunan IRCoplar yuzunden yeni server kurmak ve surdurmek mumkun
> degil anladigim kadari ile. Olayi mafyalastirmislar neredeyse !!!

Kompleksin luzumu yok gibi geLiyor bana,.

Regards,
Murat Arslan