Re: [LINUX:5092] Re: Yeni IRC Sunucusu

Murat Arslan (arslanm@gate.marketweb.net.tr)
Tue, 13 Apr 1999 12:26:29 +0300 (EEST)

On Tue, 13 Apr 1999, ilker Aktuna wrote:

> Bunu tartismak istemiyorum ama ben irc.raksnet.com.tr i cok iyi bilirim.
> marketweb i ise bilemiyorum. Zaten benim bir iddiam yok !
> Yani ben ortaya cikip ilk irc sunucusu veya ilk #linux kanali demiyorum.
> Ama ben bu server uzerinde bircok #linux-kernel, #linux-sendmail,
> #linux-ircd, #linux-httpd gibi kanallar olabilecegini soyledim. Ayrica
> Lutfen siz baskalarini arastirma eksikligi ile suclamadan once yanlis
> anladiginiz mailleri bir daha okuyun. Ben irc.raksnet.com.tr ilk
> kuruldugunda oradaydim.

Cengiz'in yanLIS anLadIGInI sanmIyorum, benim anLadIGImI anLadI.
SoyLediGiniz soz aSaGIda:

> Linux ile ilgili bircok kanal acilip degisik konular tartisilabilir
> dusuncesindeyim, ne yazik ki Turkiye'de hicbir irc serverda bu sekilde
> faydali tartismalar yapilamadi, bakalim bizimkisi nasil olacak.

Daha once pek Cok irc serverLarInda #linux kanaLLarI kuruLdu,
some times technique some times geyique takILdI miLLet. Su an
irc.raks..'in baGLI oLduGu net'te ve irc.mark..'in baGLI oLduGu
net'te ve irc.superon..'in baGLI oLduGu net'te ...
#linux kanaLI yok, oLsa biLe linux'u bilen, insanLara yardim
edecek insanLar yok. Yani sadece soru soracak insanLar mevcut.

Linux hakkInda birSeyLer biLen insanlar irc.olympos.org'daki
#linux kanaLIna girebiLirler.

> Ayrica, lutfen boyle bir tartisma ile LINUX listesini daha fazla
> kirletmeyelim, cevaplarinizi (eger varsa) ilker@fornet.net.tr adresine
> yazabilirsiniz. Boyle, linux u ilgilendirmeyen, kisisel cevap mailleri
> niye bu listeye atilir hep merak ederim.

Linux'u iLgiLendirmediGini duSunuyorsaniz, bu thread'i neden
baSLattInIz ?

Regards,
Murat Arslan