Re: [LINUX:5101] Re: Yeni IRC Sunucusu

Ozgur C. Demir (ocd@lords.com)
Tue, 13 Apr 1999 12:28:27 +0300 (EEST)

On Tue, 13 Apr 1999, ilker Aktuna wrote:

Bir dk bi dk... amacim kesinlikle birseyler yapmaya calisan bir insani
sogutmak degildi, hevesinizi kirmak istemem... benim takildigim nokta
yanlis belirttiginiz bir durumun duzeltilmesi... bu konuda herkez hassas,
benimde ozel bir hassasiyetim oldugunu belirtmek isterim.. yoksa actiginiz
serveri elestirmiyorum...

> Merhaba,
> Bu e-mail'e cavap yazmaya bile gerek gormuyorum, ama yasal olarak cevap
> hakkim var ve bunu kullanacagim. Aslinda onceki e-mail'imde
> yazdigim gibi listeye boyle mailler atmaya ve atilmasina karsiyim.

Kusura bakmayin ama, israrla bu cumleyip kullanip yine de bu mesaji
listeye gecmeniz bende " Bak adama nasil cevap verdim, cumle alem gordu"
anlayisi oldugu izlenimi uyandiriyor.

Bu liste irc listesi degil linux listesi.. ben olayin linux ile ilgili
boyutunu yaziyor, elestiriyor, degerlendiriyorum.. lutfen olayi irc ye
cekmeyin...

Ozgur C. Demir
Koc.NET