Re: [LINUX:5092] Re: Yeni IRC Sunucusu

Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Sat, 13 Feb 1999 08:22:33 +0200

Birileri saygidanmi bahsetti bence biraz daha saygili olmanizi umud ederdim
ki etmekle kaliyorum sanirim

bu yargilayip astiginiz ve kendi reklaminizi yaptiniz

bana bi isim verebilirmisiniz su saygisiz IRCOP dediklerinizden mumkunse log
da rica ediyorum !!!

ki siz hic #linux la baslayan kanallara gitmemissiniz sanirim eger
isterseniz o kanallardaki help olaylari ile ilgili bi kac log gonerebilirim
!!!

ki kanal lardaki yardim yapan arkadaslar da bu listede size cevap
verebilirler kendi kanllari hakkinda saniyorum

bu listeyi rahatsiz ettigim icin ozur dilerim herkesten

saygili olmaya evet karalamaya HAYIR

IRC TR GEN TR (irc.gedik.net.tr (arkadasin raksnet deigi artik adi o olmayan
server -irc.efes.net.tr - irc.ada.net.tr - irc.cesan.com)

adina

Cem Kanioz

IrcAdministrator irc.efes.net.tr