Re: [LINUX:5060] Xwindow'u disketle baska bir makineden calistirmak.

Varol KESKIN (keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr)
Mon, 12 Apr 1999 18:03:14 +0300

derinkaya wrote:

> Merhaba,
> Xwindow'u disketle(veya harddiskten) baska bir makinaden nasil
> calistirabilirim?
>
> Aciklama : Istedigim tam olarak su: Bir makinede XServer calisacak. Baska
> bir makine uzerinde linux kurulu olmadan, sadece bir disketle veya baska
> birsekilde X server'a baglanarak X calistiracak. Bunu nasil yapabilirim?
>
> Yardimci olabilirseniz sevinirim.

ftp://sorry.vse.cz/dimension (FTP site in Prague, Czech Republic)

ya da

ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux... (FTP site in the USA)

Aciklamasi da:
http://sorry.vse.cz/dimension/rdos/dxt

Tam aradiginiz gibi. LOADLIN ile kerneli yukluyorsunuz. Server'da export
ettiginiz dir'den gerekenler okunuyor. Ben su anda Linux'u boyle
kullaniyorum. Biraz kendinize gore ayarlamalar yapmaniz gerekiyor.
Varol Keskin
Ege University, Science Faculty,
Astronomy and Space Sciences Department,
Bornova 35100, Izmir - TURKEY
e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr