Re: [LINUX:5015] Re: cd-copy+acil

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 12 Apr 1999 09:42:04 +0300 (EEST)

On Fri, 9 Apr 1999, Zafer Berber wrote:

> soyle anlatayim orjinal cd yi hdd ye kopyaladim sonra o kopyalari oldugu gibi
> cd ye yazdirdim
> kayit ettigim cdyi deniyeyim dedim cd den boot etmedi boot disketle actim
> kurayim dedim cd yi redhat cd si olarak gormedi
> simdi cd yi cope atayim mi ? yoksa cd deki redhat i bir sekilde kullanmanin
> yolu varmi
Selamlar sanirim CD /'una sadece Redhati aldiginiz i86 nin gelmesi
gerekiyor..
Setup programi i386'yi root olarak istiyor.. CD'yi atmaniza gerek yok
yedek olarak tutabilirsiniz..:)
Yani Ornegin ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat/i386 altindan programlari
cekmisseniz
CD'i rootunda structure i386 altindakiler olmasi gerekiyor.
iyi calismalar.
dS