Re: [LINUX:5025] Re:tanitim

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Sat, 10 Apr 1999 10:58:22 +0300 (EEST)

Burada soru sorarken yazdiginiz error mesajlarini
dejanews, yahoo, altavista da search ettiginiz zaman cozumunu
daha cabuk buluyorsunuz.
Yani laf olsun diye de
HD yi nasil formatlayacagim?
file not found diye bir hata mesaji var niyekine?
sorulariyla da listeyi doldurmak iyi degil,
Soru sormadan once internette aranirsa daha az mesaj
listeye gelir ve cavaplamak icin insan zevk duyar.