Re: [LINUX:5014] Re: cd-copy+acil

Zafer Berber (zafer@prizma.net.tr)
Fri, 09 Apr 1999 17:09:37 +0300

soyle anlatayim orjinal cd yi hdd ye kopyaladim sonra o kopyalari oldugu gibi
cd ye yazdirdim
kayit ettigim cdyi deniyeyim dedim cd den boot etmedi boot disketle actim
kurayim dedim cd yi redhat cd si olarak gormedi
simdi cd yi cope atayim mi ? yoksa cd deki redhat i bir sekilde kullanmanin
yolu varmi