RE: [LINUX:4963] Re: Mailbox icin sinirlama

Ahmet Dervis (ahmetdervis@turk.net)
Fri, 9 Apr 1999 09:19:46 +0300

On Wed, 7 Apr 1999, Turan Yuksel wrote:
> On Wed, 7 Apr 1999, Ahmet Dervis wrote:
> :Herhangi bir mail account a nasil sinirlama getirebilirim..
> :yani adam mesela 2Mb dan daha buyuk mail gonderemesin veya alamasin.

tek mesaj icin kisitlama getirmek uzere, Korkut Sabanci tarafindan
onerildigi bicimde, sendmail.cf'ten MaxMessageSize'i uygun bicimde
ayarlayip sendmail daemon'inizi bastan baslatmalisiniz.

Ama bu sekilde her kullanici icin sinirlama olmus oluyor. Benim istedigim Ruknettin isimli
kullanici tek seferde 2 MB dan daha buyuk mail atamasin.