Re: [LINUX:4953] IDE yazici ile cd yazimi

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Wed, 7 Apr 1999 17:43:41 +0200 (TRK)

On Wed, 7 Apr 1999, Murat Koc wrote:

> Merhaba arkadaslar,
> Elimde YAMAHA CRW4261 ide cd yazici var.
> Bu yaziciyi scsi emulasyonu ile scsi olarak tanittim.
> Fakat gerek xcdroast gerek cdrecord veya diger programlarla yazdigim
> cdleri hicbir makina gormuyor.
> Bunun sebebini bir turlu bulamadim.
> Yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
> MURAT KOC

Problem, CD filesystem tipini belirlerken olabilir mi ? Cunku ayni
cd-writer ile windows altinda cd yazarken de benzer bir problemle
karsilasmistim. kendisinden baska hic bir cd surusucu okumuyordu. Sonradan
iso formatli cdler yazarak sorunu cozmustuk.

Kolay gelsin.