Re: [LINUX:4891] Re: termcap

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Mon, 5 Apr 1999 17:40:34 +0200 (TRK)

On Mon, 5 Apr 1999, Mustafa Binatli wrote:

> Samba serveri sizin gorememenizin sebebi ag protokollerinizde tcp/ip'nin yuklu
> olmamasi olabilir. Denetim Masasinda ag ozelliklerinden bunu kontrol
> edebilirsiniz.
> Iyi calismalar...
>
> Mustafa Binatli
> Deba Holding A.S.

Windows 98 altinda Samba yuklu linux'un gormemenizin sebebini daha once bu
listede izah etmislerdi. Tekrar yazmak gerekirse:

regedit'i calistirin.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\NETSUP] key'ini
bulun. Bu "key" uzerinde iken sag tarafta acilan pencerede bos bir yere
sag fareye tiklayin, New->DWORD value deyin. Olusan "key"'in ismini
EnablePlainTextPassword (buyuk/kucuk harfe dikkat ederek) olarak
degistirin. Bu key'in uzerine cift tiklayip degerini "1" yapin.
regedit'ten cikip makinayi acip kapayin.

saygilar.