Re: [LINUX:4869] Re: kde turkce cevirisi

=?ISO-8859-9?Q?G=F6rkem_=C7etin?= (gorkem@gelecek.com.tr)
Mon, 5 Apr 1999 01:42:18 +0300 (EEST)

On Mon, 5 Apr 1999, Deniz Dogan wrote:

> Peki, Kde'nin kullandigi Qt kutuphanesinin lisansi hakkinda son durum
> ne? En son hatirladigim Debian projesi tarafindan `free' kabul
> edilmedigi idi...

Benim hatirladigim kadariyla Troll Tech, 2.0 surumunu free yapacakti.
Henuz o surume gelmedik.

> Gnome un l10n'u bu acidan (lisans sorunlari yuzunden) daha mantikli
> degil mi?

KDE, zaten %85 Turkce ve Turkce bir arayuz isteyenler KDE'yi
tercih ediyorlar.

Kde-Turkce listesinde 7-8 kisi var simdilik, eger bu konuda calismak
isteyenler varsa GNOME'un da cevirilerine baslanabilir. Ceviri isi zor ve
zaman alici oldugu icin pek yanasan olmuyor. GNOME'un po dosyalarina bir
goz attim, KDE'ye oranla cok daha az miktarda yerellestirme yapmak
gerekiyor.

Iyi calismalar
Gorkem