Re: [LINUX:4857] Dual boot.? Again

memory (mehmetkz@atlas.net.tr)
Sun, 4 Apr 1999 20:37:50 +0300

Konuyu pek anlayamadim arkadas,
simdi sen linuxu nereye kurmus durumdasin farkli bir partitiona kurmadinmi,
eger linuxu disket ile baslatiyorsan farkli bir partitiondadir gibi geliyor
bana. Eger linux için ext2 partition varsa makineni sonbirkez disketle aç
lilo yazip entere bas sonra disketini çikar. Reboot et. eger diger isletim
sistemleri için liloda seçenek gelmediyse
lilo.conf dosyasini yeniden düzenlemen gerekebilir(yanilmiyorsam /etc
dizininde olmali). açilista lilo yazdiginda tab tusuna basarak boot
seçeneklerini görebilirsin. /etc/lilo.conf dosyasini nasil düzenlenecegini
biliyorsundur umarim. DIKKAT bu söylediklerim linux'u ayri bir partitiona
yüklediysen dogrudur. Eger dos içinde bir directorye yüklediysen dogrumu
bilemiyorum, bildigim kadariyla loadlin bu durumda kullaniliyordu.
kolay gelsin.
memory
-----Original Message-----
From: Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 04 Nisan 1999 Pazar 14:57
Subject: [LINUX:4857] Dual boot.? Again

Saygilar....
Dual boot olayinda ben loadlin ile ugrasayim dedim...
Benden vwlinuz un yerini sordu....
Ben ona C:(fat32 windows )ta bir vmlinuz gosterdim....Tamam
dedi.....Ve....
Biseyler yazdi....tty..hada1233...
falan filan ama sonra

KERNEL PANİC: VFS:UNABLE TO MOUNT ROOT FS ON 08:22
DEDI.......

Bu ne demek.......?

===
Omer Faruk Sen : ofsen@yahoo.com