Re: [LINUX:4839] linux.org.tr'da linux kaynaklari

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 3 Apr 1999 13:42:55 +0300 (EEST)

On Sat, 3 Apr 1999, Burak DAYIOGLU wrote:

> Merhaba,
Selamlar..
> [...]
> oracle web application server'in ilk surumunu, sybase adaptive
> server'i ve wordperfect 8'i bulabilirsiniz.
>
> + Bunlarin disinda linuxberg.ankara.edu.tr/linuxberg adresinde
> linuxberg'in turkiye yansisi var. En azindan bir bakin, oldukca
> cici organize edilmis.
>
> Bu kadari yeterli mi demeyin, olmadiginin farkindayiz. Yorum ve
> emeklerinizle katki verirseniz daha fazlasini yapacagiz. Kursat'in ftp
> icin yardimlari ile birlikte biraz toparlanir gibi olduk... Ancak web icin
> hala yardima ihtiyacimiz var, ilgilenenlere duyurulur...
>
> Bazi haberler cift baski oldu, kusura bakmayin.

Calismalar takdir edilecek sekilde hizlandi .. Kutlarim.:)
Web ile ilgili nasil yardim istediginizi anlatirmisiniz? Design isi mi
yoksa yer sorunu ile ilgili mi kaygilarimiz var? Bu arada lbt.linux.org.tr
icerik bakimindan iyi gozukuyor ama sanirim biraz daha calisma yapmak
gerek.. Ozellikle search isi bence cok onemli.. Bu arada tabiki birazda
goz boyamak lazim.. Sayfalarimiz cok sade kalmis..;)
Umarim calismalarimiz devam eder.. Bende eger bos vaktim kalirsa birkac
dokuman hazirlamayi dusunuyorum umarim tum Linux camiasina yararli olur..
Neyse simdilik bu kadar..
iyi calismalar dilegiyle..
dS