Re: [LINUX:4837] kde turkce cevirisi

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Sat, 3 Apr 1999 13:31:01 +0200 (TRK)

On Sat, 3 Apr 1999, Burak DAYIOGLU wrote:

> Merhaba,
> http://www.gelecek.com.tr'da Gelecek sirketinin kde'yi turkcelestirmek
> icin calismalara basladiginin haberi ve katilima iliskin bilgiler var.
> Yapilacak is atla deve degil... Katilmak isteyenler ana sayfadaki
> bilgilere bakabilirler...
>
> Calismanin bir sirketin sayfasindan duyurulmasi kimseyi endiselendirmesin,
> gelecek'tekilerin ticari bir kaygi ile bunu yapiyor olmasina ihtimal
> vermiyorum...

Selam Burak,
Ticari bir sirketin boyle girismlerde bulunmasinin insanlari, aksine,
yureklendirmesini bekliyorum. Cunku bizde akademik cevrelerin hali malum.
Bir kac mahallenin delisinden baska insanlar, bilginin "uretilgdigi" yerin
universite oldugunu pek kavrayamaz durumda. Bu girisim, linux'un ozellikle
masaustu kullaniminda son kullaniciya hitabini kolaylastiracagini
umuyorum. Bir katki olmasi dilegiyle, kde icin turkce q-klavye eslenigini
ftp.linux.org.tr/pub/turkce/tr.kimap a koydum. amerikayi yeniden mi
kesfetmis oldum bilmiyorum ama kde'nin en azindan slackware ile gelen
surumunde gorememistim. Eh, yavas yavas bir tarafindan baslamali, diger
arkadaslarin da katililimiyla en azinda Win9x kullanicilarinin aliskin
oldugu ir kde ortamini turkce olarak saglayabilirsek vatana millete esas
hizmeti yapmis oluruz :)

saygilar.

yusuf kursat tuncel