Re: [LINUX:4819] chip staroffice?

Ozgur Akan (akan@doruk.net.tr)
Fri, 02 Apr 1999 15:34:05 +0300

Chip in verdigi staroffici bilmiyorum ama internetten cektigim bir
versiyonda sorun yoktu. Sanirim chip te benle ayni yerden cekmistir ve sorun
yoktur.
tar zxf startoffýce***.tar.gz yazman yeterlý. Icinde bulundugu dizine Office
vb. diye bi klasor aciyor.Ayrica kurmak icin internetten register olmalisin.
Cunku passwd soruyor. Kurmasi ise windows un officinden farksiz