Re: [LINUX:4769] Ek Ynt: Hangi Kitap?

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Mon, 29 Mar 1999 16:45:10 +0300 (EEST)

evet bunu ben sordum salak microsoft linux u satin almak icin bir pravan
sirket kurup satin almaya calisti ama bu imkansiz linux u satma hakki GNU
nun elinde bileyokkkk nedeni ise source code lar ayrica linus tovalds in
da linux ismini satma hakki yokkkkkkkk sonucta microsoftun hiccc sansi yok
cunku linux un parasal bir degeri yokkk bugun code lar dunya uzerindindeki
8000 askin programciya ait bunlarin bir cogu universitelere ait yani
parasal kaygi gutmiyen yerler microsoft un hic sansi yok yiyosa linux a
benzer bir seypsinda alkisliyalimmmm
love and respect linux
ozan

Ozan Ozkara