Re: [LINUX:4756] Re: vmware from LinuxSite

Emre sUMENGEN (emre@shadow.sci.ege.edu.tr)
Mon, 29 Mar 1999 02:21:11 +0300 (EEST)

KullandIGI yOntemi yada beta halinden CIktIGInda ne kadar hIzlanacaGInI
bilemiyorum, ama en azIndan Su anda kodunda bolca debug satIrI olduGunu
firma yetkilileri de kabul ediyorlar.
ayrIca UrUn Su anda hIz iCin degil daha Cok uyumluluk iCin optimize
edilmiStir (hatta pek bi optimizasyon olmayabilir bile :P - beta-test, adI
UStUnde..) ve piyasaya sUrmeden Once bunlarI dUzelteceklerdir heralde...

sanIrIm ufak da olsa bir artIS olur hIzda bunlardan sonra...