Re: [LINUX:4708] fdisk

Emre sUMENGEN (emre@shadow.sci.ege.edu.tr)
Sat, 27 Mar 1999 08:53:59 +0200 (EET)

On Fri, 26 Mar 1999, Zafer Berber wrote:

> boot ve root diskle actigim bilgisayarda
> #fdisk dedim
> #using /dev/sda default device
> #unable open /dev/sda dedi
> fdisk /dev/sdb sdc vs denededim ama fdisk programi calismadi nasil fdisk
> yapabilirim ?
>
> disk SCSi

scsi diskinizi kurmak iCin , yarattIGInIz boot disk'in de scsi
destekleyenlerden birisi olmasI gerekiyor. eGer siz genel olarak anlatIlan
bare.i'I kullanarak boot disk yarattIysanIz problem CIkacaktIr (linux
disk kontrOlcUsUnU ve normal olarak da diskinizi gOremeyecek).

bunun iCin standart daGItImInIzla gelen bootdisk'ler arasIndakilerden .s
uzantIlIlarI kullanIn..

tabi eGer hali hazIrda OOle yaptIGysanIz, kartInIzIn linux tarafIndan
desteklenenler listesinde olmadIGInI dUSUnmek pek de zor deGil.

Emre SuMENGEN
<emre@shadow.sci.ege.edu.tr>
Slakware rulaz :>