Re: [LINUX:4717] GTK!

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Fri, 26 Mar 1999 21:15:15 +0200 (EET)

Selamlar,
Siz her ne kadar GTK-1.1.13 kurmus olsanizda eski GTK headerlari duruyor
olmali sistemde.(1.0.2 header ve library dosyalari)Once bunlari uninstall
yapmaniz gerekiyor.Ayni sorun benimde basima gelmisti ve listeye sormus
daha sonra GTK ile yazilmis olan denedigim programin authoruna sorunca bu
sekilde bir yanit almistim.Bu listenin web arsivinde vardir o eski mailim.
http://listweb.bilkent.edu.tr/linux/

Slackware olduguna gore removepkg komutunu kullanabilirsiniz.removepkg
ile Gimp'i silerseniz otomatik olarak GTK'yi da siliyor sanirim.Daha sonra
yeni GTK yi kurarsiniz olur biter.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800