Re: [LINUX:4693] KDE==windows?

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Fri, 26 Mar 1999 13:59:19 +0200 (EET)

Yeniden selamlar,
Sanirim benim anlatmaya calistigimi yanlis anladiniz ya da yanlis
anlattim.Ben 'Neden X-Window' demiyorum neden her program bir tip
windowmanagera bagli kaliyor diyorum.Burada belki bu soruyu sormak cok
abes ama yine de dikkat ediyorsaniz internetteki programlarin bircogu K
ile basliyor.

X-Window uzerinde window managerlari 3 yildir kullaniyorum aktif
olarak.fvwm,icevm,tvwm,olvwm,Afterstep,Blackbox,WindowMaker ve KDE
kullandim.Ornegin fonksiyonellik olarak en cok Icewm'i cok
begendim.(Mesela menulerdeki programlardan birinin pathi yanlissa ya da
oyle bir program yoksa direk menuden cikariyor o programi.KDE'de ve
digerlerinde bu yok ornegin) Ancak her zamanki gibi her insan gibi GUI
meraki ile bende su an WindowMaker kullaniyorum.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800