Re: [LINUX:4652] Capture olaylari konusuna son nokta

Burak ILGICIOGLU (ilgici@turk.net)
Thu, 25 Mar 1999 23:47:45 +0200

"A.Gurcan Ozturk" wrote:

> Ancak bunun yaninda KDE'den hoslanmadigim icin (cok windozevari buluyorum
> cunku) kurmamistim.Ancak KDE icin yazilmis (ki genelde ilk harfleri k
> dir.bkz Ksnapshot,Kicq vs vs) programlari kurmak icin KDElibs ve
> KDEsupport paketlerini kurmak zorunda kaldim.Hic kimse benim gibi
> dusunmuyor sanirim.KDE tekel olmaya hatta linuxu windowslastirmaya
> baslamiyor mu?

Hic zannetmiyorum. Linux ve tekel kelimelerinin bence yanyana gelmeleri
biraz zor.

Kolaylastirilmasi mi hosunuza gitmiyor. Arabiriminin Windows'a benzemesi
niye sorun olsun ki. Ayrica Linux'u illa server olarak kullanmayacak ev
kullanicilari icin ideal. Screenshot alacak bir uygulamayi da KDE'de
bulmaniz da rastlanti olmasa gerek.

Selamlar.