Re: [LINUX:4641] cgi sorunu..

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 24 Mar 1999 11:50:50 +0200 (EET)

On Wed, 24 Mar 1999, Ilker Manap wrote:

> Merhaba..
>
> DB2 uzerindeki verilere CGI ile ulasabilmek icin ugras vermekteyim..
>
> Kurulu olan sistem Redhat 5.2 Kernel 2.2.0
> Uzerinde IBM DB2 calismakta..
>
> Database sadece 1 table icermekte.. yani sadece deneme amacli..
>
> script asagida..
>
> #!/bin/sh
> echo content-type:text/html
> echo
> echo
> echo basladi
> su - db2inst1 ' -c db2 " connect to deneme" ; db2 "select * from
> dene" '
> [...]
Himm webserver kim tarafindan calistiriliyor??!!!
Eger nobody olarak calistiriliyorsa o userin bu programi calistirmaya veya
dosyalara erismeye yetkisi varmi onu kontrol edin.. Sanirim Bu sorun
erisim yetkilerinden dolayi.. Bu arada su kullanmak icin sanirim suexec
wrapperi aktif hale getirmek lazim... Burak Sanirim bu konuya daha hakim..
Ben daha kullanamadim ne yazik ki...:((
Bu arada baska bir sorunda ekrana dondurulen verilerin browser tarafindan
algilanmamasi olabilir..
iyi calismalar..
dS