Re: [LINUX:4601] Re: VMware install prb

Emre sUMENGEN (emre@shadow.sci.ege.edu.tr)
Wed, 24 Mar 1999 00:12:31 +0200 (EET)

On Tue, 23 Mar 1999, [ISO-8859-9] Görkem Çetin wrote:

> ^^^^^^^
> license olacak.

hmmm.. sanIrIm dUn gece maili yazarken biraz uyuklamISIm...
eh ama normaldir o kadar saat aynI $eyle uGra$ uGraS...
yoksa kontrol ettim, dosya ismi doGru. sadece ben maile yazarken yannI$
yazmI$Im...
eh, ama o saatte o kadar kusur, windows NT'de bile olur ... :>
(windows NT de her zaman oluo kiii :P)

neyse... problem license file'In iCeriGinin biraz bozulmasIndaymIS...
maile copy paste ettiGim kIsImdan biraz daha farklI bi durumdaydI dosya,
satIr sonlarI kaymIS falan.. neyse.. maile yazdIGImIn aynI Sekliyle
yazInca CalIStI bugUn.. insan uyuduktan sonra daha iyi dUSUnUo bazen :P

bence gayet gUzel bi program. hIz konusunda biraz negatif puan alIyor,
(ho$ benim makinam da Oyle performans canavarI bi$ey deGil aslInda, ama
gene de yava$) ama iCindeki debug kodlarI ayIklanIp, biraz daha hIz iCin
optimize edildikten sonra piyasaya sUrUleceGini firma yetkilileri de
sOylUyor zaten...

windows 98, 95 ve eski gUzel dos'umu kurdum ayrI ayrI...
(sonra linux'um iflas etti gene bi typo yUzUnden...
Simdi yeniden baSlIcam :P)

Emre SuMENGEN
<emre@shadow.sci.ege.edu.tr>