Re: [LINUX:4624] Re: VMware install prb

Sezai YILMAZ (bbm754@eti.cc.hun.edu.tr)
Tue, 23 Mar 1999 20:05:35 +0300 (MEST)

On Tue, 23 Mar 1999, Kenan Kilictepe wrote:

> Merhabalar
> vmware nin registeri mesajinda bana herhangi bir paket gonderilmemis.
> Yalnizca sifrem mesajda belitiliyor. Aceba elindeki dosyanin formati ne.
> Dosyada birtek text olarak sifremi yaziyor?
>
> Sevgiler
>
> Kenan KILICTEPE
> ITU DILINK BIM

Register olduktan sonra Download sayfasinda license alma bag'i var. Oradan
e-mail adresinizi ve register e-posta'si ile gonderilen sifreyi kullanarak
license alabilirsiniz.

iyi calismalar.

Sezai YILMAZ
Kullanici Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088