Re: [LINUX:4620] Capture olaylari

bourne (bourne@holyfire.com)
Tue, 23 Mar 1999 18:00:30 +0200 (EET)

Saniyorum ImageMagick isinize yarar
ftp.enlightenment.org/pub/enlightenment/enlightenment/ImageMagick-4.0.5.tar.gz
adresinden son versionunu cekebilirsiniz
slackware kullaniyorsaniz bi iki lib kurmaniz gerekicek
onlarda ftp://ftp.enlightenment.org/pub/enlightenment/enlightenment
altinda bulunuyor.
redhatiniz varsa rpmleri de var ayrica bahsettigim liblerde rh'de kurulu
geliyor
Iyi calismalar
-Can