Re: [LINUX:4606] Calistirilabilir dosyalar hakkinda.

Semih Hazar (e9801050@students.yeditepe.edu.tr)
Tue, 23 Mar 1999 16:45:31 +0200

tar zxvf dosyaadi.tar.gz
ya da
gzip -cd dosyadi.tar.gz | tar xfv -
ile ac dosyalari ve readme ya da install dosyasini oku....
source ise derlemen gerekecektir orada aciklamalar mevcuttur.