Re: [LINUX:4057] Re: Oracle for Linux 8.0.5

Ethem Derman (Ethem.Derman@ankara.edu.tr)
Sun, 21 Mar 1999 16:23:18 -0800

Sevgili Burak, Oguz Aslanturk'e guzel bir yanit vermissin. Ben de MySQL icin
AUBIM'de calisan Umit Terzioglu'na (O simdi bir asker...) bir dokuman
hazirlatmistim onu da size gondereyim de linux.org.tr'ye yerlestirin tum
Linux'cular yararlansin. Veritabani alaninda bu tur dokumanlarin hizla
uretilmesi gerektigine inanmaktayim. Dokumanda turkce karakterler yok ama sen
bir yolunu bulursun umit ediyorum.

Ethem Derman