Re: [LINUX:4463] Re: Telnet Login Problemim

Umut Gokbayrak (santana@turk.net)
Fri, 19 Mar 1999 12:11:59 +0200

Selamlar
su yazd'ktan sonra root sifresini sorar... Dogru bilen herkes de root
olabilir. Bunu bir guvenlik sorunu olarak goruyorsaniz su dosyasinin sahibini
root olmak icin kullandiginiz kullanici yapip chmod 700 su komutu ile
basklarinin bu komutu calistirmasini engelleyebilirsiniz.

Umut Gokbayrak

Umut Gokbayrak