Re: [LINUX:4464] MODEM????

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 19 Mar 1999 12:14:53 +0200 (EET)

On Thu, 18 Mar 1999, Omer Faruk Sen wrote:

> Selam bu modem olayini soran kisiyim ben.....
> Herhangi bir external modem olur mu?
Eger diger standart disi bir modemse olmayabilir..
Manuallarinda veya kutusunda minimum Pentium or higher istiyor diye bir
aciklama yoksa alin.. Kesin calisir..

> Yani speedcomun falan.....
Calisir..

> Yani sadece external olması yeterli mi?
> Boş yere alıp ta ayada kalmıyalım.....Hiç external modemlerin software
> emulatoru oması diye bişey duyan va mı?(nolur nolmaz..)

> Ayrıca daha onceden kerneli nasil bir program yuklemek icin compile
> edecem diye sormustum ama sadece sagolsunlar www.linux.org.tr
> demisler..Ama ben daha yeniyim tam adresi veya yazili acıklama
Yeni baslayan biri icin cok haklisiniz ama sorunuz oncelikle acik degil..
ikincisi Kernel derlemeyi anlatmak bu listenin gorevi degil.. O yuzden
www.linux.org.tr/belgeler kismina veya ana sayfadaki linkleri takip ederek
bilgi aliniz..
iyi calismalar..
dS