RE: [LINUX:4448] RE: Linux dagitimi nereden bulabilirim?

Tuncel Mutlu (TMU@link.com.tr)
Thu, 18 Mar 1999 14:30:06 +0200

Ben zamaninda getirtmistim 17 $ a 9 CD (slak, RH, debian, caldera ve 4
CD sunsite arsiv) nakliye dahil, 11 gunde geldi LSL den (AirMail ile)
sorun felan olmadi. Kitaplarda bildigim kadar ile 3 kitaba kadar gumruk
disi, ama CD de siniri bilmiyorum. Gerci sorun cikarsa da acaip
ugrastiriyorlar, bir arkadasin basina geldi, 5 kitap icin bir cok kez
gitti gumruge.

Tuncel Mutlu

[Tuncel Mutlu (Link Bilgisayar)]

Benim aldiklarim her zaman direkt adrese gedi ama acilmisti
belli oluyor demek gumrukten gecmis.