Re: [LINUX:4448] RE: Linux dagitimi nereden bulabilirim?

Umut Gokbayrak (santana@turk.net)
Thu, 18 Mar 1999 10:26:49 +0200

Selamlar
Ben linuxmall' dan toplam 8 adet Linux surumu getirttim. Adamlar gayet ciddi
calisiyorlar. Kredi karti soygunculugundan bikmis olacaklar ki, sizden
kredi kartinizin onlu arkali ve ehliyetinizin onlu arkali scan edilmis bir jpg
dosyasini istiyorlar. Ayrica, sizden bir tane de Linuxmall sirketinin kredi
kartimdan XXX kadar parayi cekmesine izin veriyorum yazili bir jpg dosyasi
istiyorlar. Tabii bu ilk alisveris icin gecerli... Bir kere size guven
duyduktan sonra bu formaliteler gerekmiyor.
Yurtdisindan alisverislerde belli bir agirliga kadar ucret hep ayni... Express
hizla gelmesini isterseniz 35 $ yol parasina kiymak zoruna kaliyorsunuz.
Herhangi bir vergi vs... vermek de gerekmiyor. Paketlr ise direk olarak Aramex,
DHL gibi sirketler araciligi ile adrese teslim ediliyor.

Umarim yardimci olabilmisimdir. Yurtdisindan alisveris etmenin tek sorunu yol
parasinin cok fazla olmasi... Eger istediginiz Linux surumunu bana ozel olarak
maillar iseniz size yardimci olabilirim....

Umut Gokbayrak
http://trlinux.ecorp.net