Re: [LINUX:4449] Re: bizim dns

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 18 Mar 1999 09:36:29 +0300 (MEST)

On Thu, 18 Mar 1999, imrana wrote:
> Ne yazikki ben yardimci olamiyorum.
> Sizim gibi heyecanli (ama heyecani cabuk gecmeyen) kisilerin yapmak
> istedikleri makul seylere engel olacak kimse yok.
> Sorumlu arkadaslar "Keske daha fazla is yapan olsa." derler hep.
> Yana yakila gonullu ararlar.
> Biz ise burada laf yapmaktan daha ileri gitmeyiz cogunlukla.
> Eger siz daha ileri giderseniz ne mutlu.
> Imran

merhaba,
Imran ben yazayim demistim ama sonradan vazgectim, sIkIldIm artik diye. :)
Tesekkur ederim, dusuncelerimizi dillendirdin...

Yardim edebilecek herkese kapimiz acik... :)

selamlar,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088