Re: [LINUX:4383] Hopkins Demo

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Tue, 16 Mar 1999 11:14:27 +0200 (EET)

Ben Hopkins Demoya Baktim. Oynanabilir bir demo degil.
Ama muthis. Yani Linuxda boyle bir sey gormek mutlu ediyor insani.
Ilk ticari oyun ama Linux da bir urunun parali oldugunda ne
kadar degisik oldugunu, goruyorsunuz. Gerci Linux parali degil
ama onun gelismesinin ardindaki gercekler baska.
Oyunun daha oynanabilir surumu cikmamis sanirim.
Oyun oynamam ama bir yerde gorursem alirim.
Ilk ticari oyun diye.
selamlar