Re: [LINUX:4336] Linux yukleme

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 15 Mar 1999 15:08:28 +0200 (EET)

On Mon, 15 Mar 1999, Abdullah Baykal wrote:

> [...]
> dizinlerini bulamadigini soyledi ne denedimse olmadi (yeni cd olusturmak
> dahil), ustelik makina cd surucusunu taniyor, root olarak makinaya
> girdikten sonra mount -t iso9660 /dev/hda /cdrom dedigimde cd mount
> oluyor,cd den yukleme olmayinca diskte bir fat bolumu olusturup
> slackware dizinini oraya kopyaladim yuklemeyi disk bolumunden sectim
> yukelme basladiktan sonra makina takilip kaldi. daha once bu tip
> makinalara linux yuklemis olanlar buna benzer problemlerle karsilastimi ve
> bu problemleri nasil giderebilirim/yardim/

Slackware'i CD den yUklemeyi seCtiGinizde disk setlerini CD sUrUcUsUnde
/slakware dizininde arIyor. CD yazarken bi hata yapmIS olabilirsiniz. cd
yi bir yere mount ettikten sonra mesela /mnt ye mount ettikten sonra
kurulumda mount edilmiS yerden kurulumu seCip path'i /mnt/.... Seklinde
verirseniz sorununuz hallolur zannediyorum.
Ama Slackware hiC denemeyin derim. ArtIk devri geCti gerCekten
Turkuaz 1.2.0 veya RedHat 5.2 deneyebilirsiniz. Hatta mandrake bile
deneyebilirsiniz hemen hemen RedHat 5.2 ile aynI. BirkaC paket
gUncellenmiS ve birkaC paket te eklenmiS. ICQ client, IRC client vs. gibi.
Mandrake nin ISO image'i ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/mandrake/ISO
directory sinde var.