Re: [LINUX:4344] Re: HDD ve RAM Eklemek...

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Mon, 15 Mar 1999 14:40:11 +0200

hd lerin uzerinde yazan kapasiteler genellikle tam bos alanlari verir
oysa siz diski herhangi bir isletim sistemi icin formatlarsaniz format
icin kimi bilgiler. partition table icin kimi seyler bir kisim alaninizi
goturur
ornegin benimde en son bir diskim uzeirnde 9.1gb yazmasina ragmen
tek partition da mkfs yapilinca 8.75 gibi bir sey haline geldi...

Volkan Evrin wrote:

> Eyvallah. Dediklerini uyguladim, hepsini yapti.
> HDD'' yeni aldim ve yeni taktim. Onun icin bad sector olacagini
> dusunmuyorum.
> Merak ettigim bir konu var.
> HDD'nin ustunde yazili standartlar fdisk ile gorduklerimi tutmuyor.
> SAMSUNG / 4.3 GB // CYL 8912 // HEAD.15 // SEC 63 //
> fdisk ile 4208998 Blocks // 255 Head. // 63 Sectors // 524 Cyl. gibi.

> Fark nereden gelebilir acaba? (1 MB = 1024 B esitligi olacagini
> zannetmiyorum.)
>
> Volkan Evrin.
>

> Listeden cikmak icin:
> [...]

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121