Re: [LINUX:4337] Re: DEMEK KI LINUX BUNU DA YAPACAKMIS

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Mon, 15 Mar 1999 13:26:54 +0200

ya būr suru etken var devrimin dedigi gibi 10/100 mbit olmasi ... vbbb bur suru
etken var ama ben hic bir sorun yoksa eger board in chipsetinden supheleniyorum
kernel kac kullaniyosunuz.....???