Re: [LINUX:4308] Re: TERM

Temel KARABACAK (temel@harp.kho.edu.tr)
Sun, 14 Mar 1999 20:53:20 +0200 (EET)

> On Sat, 13 Mar 1999, Osman KUCUKKARACA wrote:
>
> :.pinerc ya da pine.conf yada pine.conf.fix de
> :accountu direk shell /usr/bin/pine olan userlar icin nerden vt100
> :yapabilirim.SHELL accountu olmadan..
> :Tesekkurler...
>
> Eger shell'i /usr/bin/pine olmayan user sayisi az ise, /etc/login.defs 'e
> ekleyebilirsiniz.
>
> Bu arada, neden term=vt100 yapmaniz gerektigini anlayamadim...

Simdi normal userlarin SHELL'i /usr/bin/pine ve disaridan bir
terminalden baglanmalari halinde <Your terminal, of type "ansi",is
lacking functions needed to run pine> seklinde bir hata veriyor. Ve adami
direk hattan atiyor. Bunu onlemek icin direk terminalin vt100 olmasi
gerekiyor. Ama biz telnetin preferences sekmesinde vt100 terminali
ayarlamak yetmiyor. Yine ayni hatayi veriyor. Bunu nasil gecebiliriz?

Sevgilerle