Re: [LINUX:4290] Re: OLMAZ KI

Ozan =?iso-8859-9?Q?=D6zkara?= (ozan@lords.com)
Mon, 15 Mar 1999 09:48:17 +0200

bu kadar yawas olamasının sebebıni bılemıyorum ama swap olan olamaz bence , thy
de ki maniac mainframeler ler bile 45 dk. suruyo shutdown nu ama orda bir sutu
database'ın ınstance lari shutdown ediliyor...? 10 dk cok uzun bence makinanin
tam conf nedir? eger x86 ise kullandigi chipseti kernelde dogru set ettiniz mi?