Re: [LINUX:4279] Ynt: drive errors...

bourne (bourne@holyfire.com)
Sat, 13 Mar 1999 16:45:56 +0200 (EET)

Hocam ikinci fan taktim gene deisiklik yok
ayrica cdrom u takmiyim de napiyim yani?
bu fireball'larda sorun mu var onu anliyamadim
birde su var benim hdd'em durmuyor sadece partitionlara bakarken sorun
cikariyor. ama partitionlar tum programlarda sorunsuz gorunuyor
ayrica asagidaki ilk mailimde yazdigim cdrom'a auto olarak bakmasini
onliyebilirim?
-Can