Re: [LINUX:4246] CD-ROM ve floppy

Sezai YILMAZ (bbm754@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 12 Mar 1999 09:26:11 +0300 (MEST)

On Fri, 12 Mar 1999, Enis Cezayirli wrote:

> Bilgisayarima redhat 5.2'yi (kernel 2.0.36-3) CD'den problemsiz
> yukledim. CD-ROM'um Philips PCA363CD internal ATAPI CD-ROM. Redhat
> sitesine gore CD-ROM ile ilgili problem yok.
>
> CD-ROM'u mount /mnt/cdrom veya mount -t iso9660 /dev/hdc /mnt komutu
> ile yuklemeye calistigimda su hata mesajini aliyorum:
> mount: fs type iso9660 not supported by kernel

Varsayilan cekirdegi kullaniyorsan desteklemesi lazim. Bu nedenle
muhtemelen kernel-modules...rpm gibi bir paket kurulmamistir diyorum. Bu
paketin kurulmamasi icin aklima herhangi bir sebep gelmiyor (paketin bozuk
olmasi haricinde). En kotu ihtimalle cekirdek derler ve istedigin
modulleri (iso9660, vfat ...) de dahil etmis olursun. Cekirdek derlemek
icin http://www.linux.org.tr/ URL'inden belgeler bagini takip ederek
"Cekirdek Nasil?" baslikli, yardimci olacagini dusundugum bir belge ile
karsilasacaksin.

iyi calismalar!

Sezai YILMAZ
Kullanici Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088