Re: [LINUX:4221] ipop3d

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 11 Mar 1999 10:27:19 +0200 (EET)

On Thu, 11 Mar 1999, Burak Demircan wrote:

> selam,
> daha once de durup duruken ipop3d nin kayboldugunu yazdigim mesajlari
> gormussunuzdur. bunu internette uzun sure aradiktan sonra bir linux listesi
> arsivinde biri pop3 servisinin devreye girdigi yerde nowait yerine
> nowait.240 yazilmasi gerektigini soyluyordu. dedigine gore inetd
> ayni anda 40 baglantidan sonrasinda boyle birsey yapiyormus ve 240 yazarak
> ayni anda 240 baglantiya izin verilebilecekmis. boyle birsey olabileceginden
> suphelensem de (bizim sistemde cogunlukla ayni anda 100 civari baglanti
> olabiliyor)

Haklisiniz Oyle bisey var...
nowait ile default olarak 40 connectiona izin veriliyor..
Eger 40'dan fazla request olursa makina cevap vermiyor..
Kullanim seklide tam belirtildigi gibi

nowait.[max] seklinde..

Siz ona gore bir secim yaparsiniz...
Bu arada daha fazla bilgi icin man inetd size yardimci olabilir..

> bana pek mantikli gelmedi. bu konuda daha ayrintili bilgisi olan varsa ve
> bizimle paylasmak isterse sevinirim.
> iyi calismalar
iyi calismalar..
dS