Re: Re: geri planda download (Subject bostu yine)

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Wed, 10 Mar 1999 22:56:34 +0200 (EET)

wget ftp://ftp.domain.edu/pub/file.tar.gz &
ile cekme islemini baslatip logout yapabilirsin.
program geri planda calisacaktir.
lftp gibi programlarla da ayni sekilde yapabilirsin.

ncftp, mc gibi prgramlar ile calisiyorsan en iyisi
virtual screen acmaktir. Bunu icin
screen
komutu verdikten sonra yeni bir screen acilacaktir.
bundan sonra istedigin programi calistirip yuklemeye basladiktan sonra
Ctrl+a
ve sonrada
tusuna basilinca screen detached uyarisi gececektir.
artik logout yapabilirsiniz.
islemin yuruyup yurumedigini veya hangi basamakta oldugunu ogrenmek icin
loginden sonra bu defa
screen -r
ile resume edin virtual screeninizi.
islem devam ediyorsa yeniden Ctrl+a d ile detach edin

yok eger islem bitmisse
Ctrl+d veya Ctrl+c ile isleminizi sonlandirin
virtual screeni kapatin.

Mustafa Karakaplan
Inonu Universitesi
Enformatik Bolumu