Re: [LINUX:4153] failed posting

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Mon, 8 Mar 1999 20:25:30 +0200 (EET)

Selam,
Sorun sizde degil. linux@bilkent.edu.tr'a gelen mesajlar
news.istanbul.edu.tr serverindaki tr.bilgisayar.isletim-sist.linux adli
news grubuna feed edilmeye ugrasiliyor ama sanirim bazen hat kopuklugundan
filan sorun cikariyor.

(Turkce'yi de ne hale getirdik,server,news,feed etmek ?)

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800