Re: [LINUX:4076] Redhat 5.2

Burcin Ozer (burcin@truss.ce.metu.edu.tr)
Mon, 8 Mar 1999 16:50:39 +0200 (EET)

Dedigin seyi biz de yaptik ayni hata ile karsilastik
kuruluma gecmeden evvel kaynak dosyalarin buyuk-kucuk harf duyarliligina
dikkat etmen gerekiyor,cunku windowz da bu ayrim olmadigindan eger
ftp den sonra mv ile dosyanin ismini orijinal haline getirmezsen
senin ve bizim karsilastigimiz sorun cikiyor ortaya

cozum basit hangi dosya oldugunu hatirlamiyorum tam ama
heral bulursun ,hatirladigim sey ise cp ile mv i kullanmis olmamiz.
insallah halledersin